Antiklimax



Och helt plötsligt var jag inte eligible längre... NCAA snubbarna har tydligen ändrat sitt beslut, vilket betyder att jag inte får tävla. Så det vart inget MAAC för mig. Ingen tre-lopp-på-tre-timmar-tävling idag alltså. Men det är nog benen rätt glada för. Hoppas bara att det löser sig tills nästa helg, men jag får se, ska ha telefonintervju med nån pamp från NCAA på Måndag. Förhoppningsvis så går det bra...

Ibland så hatar jag verkligen att allt ska vara så jävla krångligt och byråkratiskt här på andra sidan Atlanten. "We want you to fill in a form where you list ALL competitions you have done since 2005..." Så stod det i ett mail jag fick från NCAA imorse... Good luck with that LixÅm... Coach sa att det räckte med mästerskapen dock. Ganska skönt det.

Annars är det typ sommarväder här i New York. För en vecka sedan var det minusgrader och nu är det typ 20plusgrader. Men jag klagar inte, det är najs! Garderoben vart två tröjor och två t-shirtar rikare idag. Plånboken vart 159kr fattigare. Men det är smällar man få ta... Det var Urbanoutfitters REA som jag var och rånade idag igen.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0