Doctors don't know a shit, do they?



Jag tror inte riktigt på det där konceptet; "Take one tablet two times a day." Det låter bättre med typ; "Take one tablet 3-4 times a day." Visst gör det? Man brukar ju ta dubbel dos de första dagara när man tuggar vitaminer, så varför inte när man tuggar antibiotika? Nej, jag vill inte höra något vetenskapligt svar. Det finns säkert nån vetenskaplig studie som säger att man kan få cancer eller hjärtflimmer av sånt här. Och att man inte bör ge tabletter till pillertrillare som mig. Men vafan. Ska man lyckas så måste man ta lite risker, det har jag lärt mig i min management klass, frågan är bara som det innefattar självmedicinering..?

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0