Det finns alltid en fagrare glans, någon annanstans

Jag vet att ni (alla losers där ute... xD) vill ha det som jag; New York har sin charm. Men jag måste säga att, ibland, vill jag ha det som ni. Ibland saknar jag mina tågresor till Västerås, för att avnjuta ett intervallpass. Ibland saknar jag lugnet som bara en småstad kan erbjuda. Ibland saknar jag Sala. Ibland saknar jag Stockholm.

Och så finns det vissa saker som jag saknar mest hela tiden. Som att spendera tiden med någon som känner mig bättre än vad jag känner mig själv. Det är nog det jag saknar mest.

Det var inte bättre förr, jag vill det här. Jag vill vara här. Det är kul att vara med. Men ibland saknar jag det där andra. Det där vanliga. Det där som jag är van vid att göra.


Ajja, hörs.


My bitches.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

förstår vad du menar! (hahah gillar bilden, känns som den är hundra år gammal)

2011-03-01 @ 09:44:51
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0