Springspringspringspringspringspringspringspringspringspringspringspring

Träningen gick bra idag. 1000m(2.41)+600m(1.30)+4*200m(28-28-27-26). För de som är lost så är tiderna inom parantes. Det var bra tempo, men ändå inte självmordstempo(=när huvudet snurrar och spyorna kommer på löpande band när man är klar med träningen). Jag är back on track, bitches. Jag är övertygad om att min kassa mile tid från helgen kommer att ryka ganska så snart. Pörfekt.

Och jag måste säga att spikskor+Draddy gymnasium(vår friidrottshall) är ingen bra kombination, inte alls. Så hittills har all träning utförts med vanliga joggingskor eller lättviktare. Ganska så trist. Men jag överlever.

hörs!



Mary tycker att jag ska ha mer bilder, så här här är en. Den har inte ett skit med inlägget att göra, men det är ju i alla fall en bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0