American style

m&m's, peanutbutter, dounuts, american cookies, friterad mat, läsk, glass och en jäkla massa mer kommer att göra en inverkan på min vikt, och inte minst blodkärl, om jag ska fortsätta käka allt sånt skit... Men det är ju så stört gott. Och svårt att undvika med tanke på att hela matsalen här på Manhattan College är fylld av dem. Vill man bli tjock här så tror jag inte så svårt att lyckas med den bedriften. Det är nog inte svårt att få förkalkade blodkär heller för den delen...
Men samtidigt finns det en riktigt stor salladsbar och det finns alltid typ fyra rätter att välja mellan, så jag kan inte riktigt klaga på maten heller. Och sen har vi ganska jättemånga restauranger att gåoch käka på om man känner för det. Men jag måste ändå konstatera att det är lätt att lägga fel saker på tallriken lite för ofta.

Ajja, jag funderar på att bege mig ut och ta lite kort. Men jag får se vad som händer.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0