Religion+Wrestling=Bullshit

Det ar kallt idag. For kallt.

Min lektion som jag i vanliga fall har vid den har tiden ar installt. Buhuuuu vad trakigt... Sa nu sitter jag har i skolans bibliotek och handlar lite aktier. Jag har salt min Sotkamo silver och ska kopa pa mig lite mer Eurocine. Ligger for tillfallet pa 27% plus sammanlagt. Det kanns ju faktiskt ganska sa najs. Speciellt med tanke pa att det ar nu i var som mina aktier ska oka rejalt, i alla fall om man ska kolla ga efter min extraordinara fundamentala analys. Sa det har ser bra ut.

Btw sa ska vi kolla pa wrestling pa religionen. KAN DET FUCKING BLI VARRE!? Jag ar emot religion. Av alla dess slag. Jag tror helt enkelt inte pa religion. Religion skadar mer an vad det botar. Religion skapar krig. Relgion skapar fordomar. Jag kan heller inte se nagonrting positivt med att en massa manniskor springer runt och fantiserar om nan snubbe som sags ha sarat pa ett hav med hjalp av nan sticka som han gittade i skogen. 
Och nu ska vi alltsa blanda in wrestling i det hela. Dvs en hog med forvaxta medelalders gubbar som springer runt och flashar sina muskler och latsat bli nedslagna. De far en spark i skallen, vinglar till litegranna i en sekund och sen sa ar det bra igen... for det ar ju precis det som hander om man far en riktig spark i skallen... ELLER?

Ajja, off to CIS it is, vilket ar nan datorklass jag har. Ganska sa extremt latt, om jag inte far a fran den sa hoppar jag fran Brooklyn Bridge i slutet av denna semestern(=terminen).

Hors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0