Dåligt Bra Dåligt

För tillfället befinner jag mig i min exklusiva takvåning här på Jakobsbergsgatan 9 i Sala. Jag och min far håller på och storstädar för det ser ärligt talat värre ut än någonsin tidigare här uppe. Och det säger faktiskt ganska mycket...

Imorgon får jag mitt efterlängtade I-20 från Manhattan College och det känns faktiskt jävligt bra. Då ska det betalas lite avgifter samt bokas ett möte på ambassaden. Jag hoppas verkligen att jag har koll på allt nu. Det finns ju en liten underliggande risk att jag har glömt bort att fixa någonting. Ska kolla igenom allt en extra gång nu ikväll.

Annars är jag lite småförkyld, det rinner i näsan men jag har inte ont i halsen som tur är, så om jag tuggar lite piller, dricker massa vatten och tar jag det lite lugnt nu i någon dag så går det nog över utan att jag behöver bli sängliggande.

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0