Det går bra nu, bitches.

Aktier aktier aktier. Varje gång jag sätter mig vid datorn så är det "Undra hur mina aktier går"-tanken som dyker upp innanför pannbenet. Jag klickar frenetiskt på Avanza-fliken som jag har i toolbaren på browsern tills sidan börjar ladda. För det mesta när jag kommer in på sidan så har två aktier gått dåligt och två gått bra(ja jag har aktier i fyra bolag). Men den senaste veckan har alla fyra varit blåa hela dagarna, blåa=bra. Sammanlagt har de stigit med 11% på 4-5dagar nu. Det känns ju faktiskt helt ok.

Min beräkning(vilken inte var helt vetenskaplig...) på att min tillgångar skulle ha ökat med 100% till våren kanske inte var så realistisk. Men en 30-40% ökning är nog inte helt omöjlig inom några månader. I alla fall inte om man ska tro snubbarna på forumen, men de kanske är lika lost som jag när det gäller Teknisk eller Fundamental analys.


Nu blir det till att;
Boka läkarundersökning,
käka,
duscha,
fixa scannern och scanna in alla papper,
gå till banken och betala in pengar för mötet med ambassaden,
fixa allt jag behöver ha med till ambassaden; papper, pass, kuvert med frimärken för 67kr å några saker till,
hälsa på farmor och tigga lite käk,

Och mitt i alltihoppa är det tour de ski, det får ju inte missas.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

duktig hund mikael!

2011-01-05 @ 15:54:29
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Pier Rinaldi

Vad kör du för bolag? :)

2011-01-07 @ 00:59:45
Postat av: Micke

endomines

eurocine vaccines

sotkamo silver

rusforest

2011-01-10 @ 21:31:57
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: Micke

endomines

eurocine vaccines

sotkamo silver

rusforest

2011-01-10 @ 21:32:12
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0