Fuck peace, gief kamera bitches! :@

Det jag önskar mig mest av allt just nu är inte fred på jorden, att svälten i världen är över eller att jag sitter på planet till New York. De två förstnämnda kommer nämligen aldrig att inträffa så de är ju bara värdelöst att ens önska sig något liknande och det sistnämnda kommer jag att göra på Lördag klockan 07:11 ändå(!ettETT!!!!!11!!!). Så det jag önskar mig mest av allt just nu är att de ringer från Elgiganten imorgon och säger att jag kan komma och hämta min systemkamera. Jag vill ju så hemskt gärna ha med den. Visst kan jag ju skicka efter den senare, men hur många gånger får man chansen att knäppa kort på New Yorks skyskrapor från skyn? Inte ofta, så det gäller att ta chansen när man har den. Och soooom jag önskar att jag får den(chansen alltså) på Lördag.

Och om de inte ringer så ringer jag sjölv dit och frågar om den finns att hämta... Ajja,

Hörs!

Jag. På västkusten typ -97(?) eller nått. Det är en hink med krabbor som jag, min bror och min farfar hade kämpat med att få upp. Dock så var jag för feg för att ta på de där små jäklarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0