Hur man vet att man har koll på läget?

Jag älskar att få paket. Skitsamma om det är någon som har skickat mig något eller om det är jag själv som har beställt något, så länge jag inte riktigt vet vad det är som ligger däri är spänningen på topp. Visst, nu vet jag (eller vet jag verkligen det? xD) ju att det kommer ligga en Panasonic kamera och en Samsung dator två av mina paket nästa vecka. MEN, jag har ju egentligen ingen aning om vad som verkligen är däri. Så frågan är om det är ett bra eller dåligt tecken när man är nyfiken på att få öppna ett paket som man redan "vet" vad det innehåller? Är nyfikenhet verkligen ett bra tecken här?

Jag tror inte att det är så jävla bra faktiskt. Har man full koll på läget så är man inte nyfiken eller förväntansfull, snarare exhalterad, eller något liknande. Eller? xD

Fifan vad ful jag var när jag var liten, man brukar ju säga "ååhhh vad söt du var...". Men det går inte att säga så om en kille som har pottfrilla och ser ut som ett anorexia fall...? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0