I'll be your dream I'll be your wish I'll be your fantasy

Så har jag stått på en scen och sjungit för första gången i mitt liv. Jag har, tillsammans med mina kamrater Henke, Simon och Jacke, bildat en ny grupp, Take This kallar vi oss... ellllleeer. Nej, vi skulle spexa och stå för lite underhållning på återts VFK-gala och bestämde oss för att sjunga Truly, madly deeply med Savage Garden, vilket givetvis blev succé. Tonerna satt perfekt och taktkänslan nailade vi totalt...

Men fy i hellvete vad jag var nervös, det vart inte så mycket spex som jag hade tänkt mig; jag var ju så jävla koncentrerad på texten och att jag inte skulle glömma bort den. Så jag stod nog mest där och sjöng mindre bra, eller rent fördjävligt för att vara ärlig. Men det var väl inte heller menat att det skulle bli någon sjönsång från vår sida. Hahah. Nu vore det ju ganska kul att se nå klipp på skiten, om det nu var någon som spelade in det... Det var ju inte så många som viste om vårt lilla uppträdande i förväg.

Ajja, jag har inga bilder heller, just nu, men det kan jag nog se till att skaffa i helgen. Istället bjuder jag på en bild från min första utomlandsresa, bortsett från Norge, Danmark och Finland då, men de räknas inte som utland, de är ju som Svenskar fast lite efterblivna... hehe



Farmor, jag och Farfar på Rhodos, typ 1997 kanske?

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahahah söt frilla<3

2011-01-07 @ 23:10:28
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Mary

hahahahahah :P

2011-01-08 @ 16:26:34
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/
Postat av: Fan nr 4

Snygg farmor !

2011-01-10 @ 16:43:59
Postat av: Anonym

Snygg farmor !

2011-01-10 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0