Jag vill typ halshugga mig själv med en rostig sked

Jävla kukambassad. Jävla kuk Micke. Jävla hellvetes skit!

Jag har ägnat hela dagen åt att försöka boka ett möte med den amerikanska ambassaden, men jag har inte lyckats. Och det är bara mitt eget fel, för jag har blandat ihop namnen två olika formulär och därför har jag inte kunnat slutföra bokningen. Det står "Du måste ha fyllt i XXX-formuläret för att kunna boka ett möte", och jag har hela tiden trott att jag har gjort detta, men det är ju såklart inte det formuläret jag har slutfört, utan jag har hållt på med fel fucking grej! Och det här har tagit mig en hel jävla kukdag att komma på.
Det pinsammaste är att jag har skickat ett mail till ambassaden och förklarat mitt problem, som egentligen inte är ett problem. Hahah! Fan vad de lär garva åt mig när de ser mailet, dom lär ju typ tänka "typiskt dumma svenskar" såsom vi(eller jag åtminstone) tänker "typiskt dumma amerikaner", jag vill typ halshugga mig själv just nu. Eller i alla fall hacka ambassadens nätverk och ta bort mailet. hehe xD 

Yäyä, till det formuläret som jag borde ha ägnat dagen åt att fylla i så behöver jag en bild, typ ett passfoto. Men vart ska jag få tag på det nu? Eller imorgon för den delen? Det är ju stängt! Min lösning på det hela är att ta ett eget foto, och nej jag har ingen jävla aning om det ens är lagligt, det borde det ju vara, men man vet aldrig med administrations-nissarna på ambassaden. Så jag har monterat upp en egen lite fotostudio här hemma bestående av en kamera, ett vitt lakan och ett staffli. Ja, ett sådant man ställer tavlor på. Jag har ju inget stativ att sätta kameran på så det får duga med ett staffli, det låter ju åtminstone lika, även om det i verkligheten kanske fyller riktigt samma funktion.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0