Kramp/Bristning i baksidan [X] Visum [X]

Så var visumet fixat, typ, de ringde från ambassaden en timme efter att jag hade åkt där ifrån och sa att jag skulle komma dit och hämta visumet. Men jag hade inte tid, jag skulle träna... Normalt brukar det ta en vecka innan det är klart så jag är fan skitglad för att det gick så snabbt. Det betyder att jag kan sätta mig på flyget ganska så snart.

Men att jag sket i att hämta visumet betyder också att jag fick kramp i baksidan, eller en bristning, eftersom att jag prioriterade träningen. Fan, jag skulle ha hämtat det där jävla visumet direkt och skitit i att springa min intervaller...
Jag har ju aldrig haft en bristning så jag vet inte hur det känns. Och det känns ju som kramp, men en riktigt jävla dåligt kramp. För det är jävligt stramt. Kanske är det både och? Inte vet jag. Jag vet i alla fall att det kom jävligt olägligt.

Det som känns mest surt är att jag inte var ett dugg stel innan, kroppen kändes prima och intervallerna gick bra. Men så vipps, så kände jag hur baklåret drog ihop sig som en rädd sköldpadda. Sen låg man där på marken och var inte så jävla kaxig längre. Men brukar det inte vara lite stelt eller så innan? Det måste vara för att jag körde de där kukiga jävla hamstring curlsen på gymmet igår. FUCK! :S

Yäyä, snart är jag i New York, vilket gör att livet känns rätt så super ändå.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

åhåhåhå så jävla braaaa! och asbra att du kan avra med imorn också :D

2011-01-18 @ 18:36:01
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0