Livet på college...

Fuck vad mycket läxor och skit det är att göra. Jag som trodde att mitt schema var as chill, men så var dock inte fallet. Ska göra en liten enkel hemsida tills imorgon, verkligen skitenkel. Men sen så ska jag läsa fem utdrag om religion, skriva ett a4 om mig själv och läsa ett kapitel i Marketing-boken och ett kapitel i Management-boken(vilka jag inte har...). Så det suger ju lite. Har dock beställt böcker från amazon.com, begagnade. Jävla bra sida det där faktiskt.
.
Fågan är om jag vågar beställa en dator från internet också, tänk om skiten kommer bort på vagen, om någon i skolpersonalen ser den och ba: "men en sån här har jag alltid velat ha, jag tar nog med den hem, tack Mikael". Inte för att jag tror det kommer hända, men man blir ju alltid så jävla hypokondrisk när man ska göra något som man inte är van vid.
.
Sen så måste jag säga att Health Center här på skolan är outstanding. Man går dit när man känner för det, tar ett hotpack(typ värmekudde för att värma musklerna), gör lite ultraljud, strålar lite med laser, får lite massage, sätter på lite stimulators(se bild) på musklerna som man har problem med, kör lite rehabstyrka mm. Vart någonstans får man den möjligheten i Sverige?

Obehagligt som fän, men det ska tydligen vara bra...


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

haha fan vad najs dååå!

2011-01-27 @ 10:06:28
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: walter

NAAJS! Om du hade betalat för att gå på skola i sveriget hade det väl också varit så va :P Men hur går det med dator?

2011-01-27 @ 14:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0