Minnen från då

Jag har spenderat dagen hemma hos min käre farmor. Mitt internet hemma är ju inte det bästa; det hoppar ur var och varanna sekund så jag har nästan lust att kasta ut modemet genom fönstret, utan att öppna det först...
Jag har scannat lite papper, kollat en hel del på tour de ski och så har jag passat på att scanna in lite gamla bilder från svunna tider. Då digitalkamera var ett okänt begrepp, då bekymmer var något mysko ord som vuxna använde och då min värld hade en radie på 5-10meter, kanske något längre om jag stod på en kulle...


Jag, Patrik, Farfar och Farmor i Grövelsjön. Skulle chansa på att det är vintern 93/94 eller nått sånt. Jag kan inte säga att jag minns det så bra, men jag kommer ihåg att vi hade skottat upp en snöhög mot ena hussidan så att vi kunde åka pulka från taknocken. De va tider det. xD


Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

så fint med gamla bilder! och det lät ganska kul..

2011-01-06 @ 16:37:45
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0