Muskelbristning up my as. Fan!

YES! Det var fel klass, jag laste rum 309, men det stod rum 304. Fan vad skont att jag slipper den dar psykologiklassen och den dar jobbiga lararen som sa "okaaaaaay" pa riktig javla sydstatsdialekt mellan var och varannan mening. Puh!
.
Nagot som dock inte ar sa kul ar att jag tydligen har en muskelbristning i baklaret anda. Ganska sa liten dock. Men jag ska fa ett rehabprogram med lite styrka, lite massage och lite elstotar i baklaret, sa forhoppningsvis far ja borja kuta pa riktigt om en vecka. The Health Care Center har pa skolan verkar ganska sa jatte bra, som en hel javla sjukgymnast klinik med typ tva eller tre sjukgymnaster och nagra till assistenter som hjalper till lite. Gott!
.
Hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0