Pressapressapressapressapressapressapressapressapressapressapressa

Hemma från träningen nu. Det vart bana, och det gick helt ok. hehehe. 3*4*200m med vila 30s i serie1, 45s serie2 och 60s serie3. 4min seriepaus. Snittet var typ 29.0 i första, 28.6 i andra, 27.7 i sista. Det vart en ganska rejäl fartökning där till sista serien, och jag vet inte riktigt varför... Antingen beror det på att jag körde med spikskor för första gången på över ett halvår. Kanske underskattade mig själv? Eller så var det lite extra vila som gjorde susen.

Jag tror att jag underskattade mig själv.
Sist jag körde samma pass så hade jag 29.5, 29.0 respektive 28.5. Jag tror att de där tiderna satt kvar i bakhuvudet och talade om för mina små spaghettiben att det inte kunde gå så mycket snabbare än så, för jag vart ju helt jäkla slutkörd förra gången. För bara två veckor sedan. Men tydligen kunde det gå jävligt mycket snabbare än så. Om jag hade varit seriös nu så hade jag letat på Mentala Guiden, i någon av flyttlådorna som den ligger nedpackad i, och läst på lite. Men jag är inte så seriös, det får räcka med att jag tänker på det tills nästa gång; att mina ben, många gånger, är snabbare än vad jag tror. Och att hjärnan inte alltid har rätt.

Det gäller ju att pressa gränserna om man ska utvecklas. Det håller inte i längden att ligga och fisköra som nån trafikstockande tunnelseende gubbe på motorväg om man vill komma någonstans här i livet. Nej fifan.

Från tävlingen i Holland i somrast- Vilken jävla fotisättning jag har, det där kan ju omöjligt vara bra!? :S Att jag ser ut som fuckface på bilden är väl egentligen inte heller så bra... xD



Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0