Så jävla bra va!

Var i Vässe och tränade idag. Det gick riktigt bra 8*1000m på 3:00min/km fart, eller 20km/h fart. Med en minut vila mellan loppen. Dock vart det tr minuter efter det femte loppet eftersom att jag höll på att skita på mig och var därför tvungen att bege mig till skithuset. Så det sög ju lite. Men det kändes som ett riktigt gryt pass ändå. 

Sen så har jag lyckats fixa en tidigare tid hos ambassaden, nya mötet är bokat till den artonde januari klockan 10:00. Det känns ju grymt mycket bättre än den tredje februari, vilket var min första bokningstid. Sen ska jag snacka med nån snubbe på ambassaden och se till att de fixar mitt visum lite snabbare än vanligt, så det kan nog bli riktigt bra. Tror jag. 

Ska till Coop och köpa frukt för halva priset, sen duscha, fy i hellvete vad jag lökade sönder på träningen...  

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0