Spya i käften är inte så najs

Jag har ett problem. Mitt proteinpulver smakar bajs, seriöst. Det går typ inte att dricka det. Jag får kväljningar varje gång jag dricker det. Och idag(igår...) gjorde jag en riktigt tabbe; jag tog in för mycket i munnen på en och samma gång! Det vart så pass mycket att jag inte lyckades svälja allt på en klunk. Så när jag hade lyckats svälja hälften så var det ju nästan lika mycket kvar i käften på mig. Och som vanligt så fick jag kväljningar. Och hur ska man kunna trycka tillbaka kväljningar med tungan när käften är full med dricka? Det går ju inte! Så jag spydde, i munnen. Det var inte så trevligt. Och jag hade ju inte direkt någonstans att spotta ut det, så jag svalde skiten igen, i två snabba klunkar. Det var INTE godare andra gången jag svalde skiten...

Vilken jävla mardröm säger jag bara! Jag ska nog fixa nån slang att stoppa ner i halsen så att jag kan låta det rinna rakt ner i magsäcken. För protein är ju livsviktigt vet ni. =)

Nu är mötet med ambassaden bokat btw. TILL DEN TREDJE FUCKING FEBRUARI! :SSS Imorgon ska jag ringa ambassaden och tigga om en tidigare tid, jag kan ju ta en när som helst! Jag skulle kunna sätta mig och cykla på en jävla enhjuling till Stockholm om jag bara fick ett möte innan skolan börjar. Suck.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0