Ambassaden

Imorgon är det äntligen dags att entra ambassaden och ansöka om ett visum. Förhoppningsvis hinner jag få det innan helgen så att jag kan sätta mig på ett flygplan och fara iväg redan nu på Lördag. Fan vad jag längtar på att få komma iväg till den där lilla skolan i den där enorma staden i det där stora landet. Det ska blir grymt kul. Och spännande.

Men först, idag, ska jag kolla att jag har alla saker redo som jag behöver ha med mig när jag ska bege mig till The US Embassy. Det är en jäkla massa papper, pass, kvitton och annat som ska med. Och det är även en hel del som inte får tas med. Absolut ingenting får nämligen tas in där förutom ens egna kläder och dessa saker som står på listan att man ska ha med. Får inte ens ta med mig mobilen vafän. Ajja,

Hörs!


Edit: Så är såklar deras hemsida nedstängd :S vafan är dethär xD hehehe...ehhh :S

Edit2: DÖDA MIG!!!!!!!!!!!!1! JAG HITTAR INTE KVITTOT FRÅN BANKEN SOM JAG SKA HA MED TILL AMBASSADEN! :S

Jag la det ju i en matkasse för att efter att jag hade vart där på banken. MEN VART I HELLVETE ÄR DET NU DÅ???!!! Jag tror att jag just dog lite granna. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0