New York, concrete jungle where dreams are made...

Ja, jag längtar tillbaka lite granna. Till New York. Till Manhattan College. Till Beef Jerky. Till Ben&Jerrys för 19kr st. Till Starbucks. Till Brooklyn Bridge. Till mina nyfunna vänner.

Tjugo dagar kvar, sen sitter jag på flyget tillbaka till betongjungeln. Tjugo dagar. Det är inte länge. Vissa stunder önskar jag att tiden gick saktare, och ibland önskar jag att tiden gick fortare. Jag saknar NY, men jag vet att jag kommer sakna Sverige också, när jag väl är där. Liver är jobbigt ibland. Men det är bara att ta den tiden man har, och göra det bästa man kan av den (vilket just nu betyder=supa levern sönder och samman.)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0