Run Run Run Run Run Run Run Run Run Run Run Run Run Run Run Run



Det blev ett pass på Lärkan igår. Usch vad sköna banor det är! Man liksom flyger fram i jämförelse med Van Cortland Parks utslitna skitbanor. Det är najs.

Jag har funderat på att skaffa nya spikskor, mina är lite gamla. Men det är svårt att göra sig av med ett par skor som man är bästa vän med. I början envisades dom med att ge mig skavsår lite här och var, dom kanske inte gillade mig så mycket och jag gillade inte dem. Men nu, efter ett par år så äre bara att dra på dem, knyta och kuta. Inget tjafts. Inga Ø2cm skavsår på hälarna. Inga avtuggade lilltår. Inga problem alls faktiskt. MEN, dom börjar bli för mjuka, för töjbara, för att fylla sin egentliga funktion. Vi får se om jag begär skilsmässa tills nästa år. Men det är svårt nu när jag har blivit lite smått förälskad.


Hörs!

Kommentarer
Postat av: camilla

Känner igen det där! Skavsår är mer en regel än undantag! :)

2011-07-08 @ 11:13:28
URL: http://justoneword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0