En svullen jävla fot.

Jag vrickade foten idag 30min in på mitt distanspass. 30minuter bort från Manhattan College. Men jag gick i några minuter, och det kädes riktigt bra efter ett tag så jag började jogga lite lätt. Det funkade. När jag kom tillbaka till MC så gick jag till sjukgymnasterna(som är de sämsta i världshistorien), om de nu ens är sjukgymnaster, och dom kollade lite på den och sa att jag skulle ta ett isbad. Inge mer med det, det kändes hel ok.

Men nu, ett par timmar senare, är min vänstra vrist stor som en ballong och jag haltar fram. Jag vill bara sjukna genom jorden och dö ett tag.


Inte så kul...


Det positiva med dagen är att snön(kolla förra inlägget...) försvann på bara ett par timmar och när jag var ute och sprang så var det vår igen. Vilka jäkla växlingar vädret har här. Helt sjuk.

Ajja, jag hoppas att svulnaden har gått ner lite tills imorgon så att jag kanske kan tejpa foten och köra på med lite intervaller ändå.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0