Jag försöker att skilja mig från mitt gamla jag...

...men den här gången gick det inte så bra.

Tävligen igår gick inte som väntat, jag stapplade in på 1.53.59... vilket kanske inte låter dåligt för en kille vars pers bara är 1.5sekunder snabbare. Men för en kille som är övertygad att han kan springa mycket snabbare än så, så var detta loppet ett bottenskrap. Jag fick en kass jäkla resa hela vägen, och jag vette fan vad jag gjorde de sista 200metrarna... Men att skylla på dålig draghjälp är något jag ska sluta upp med. Jag ska kunna pressa mig till bättre tider än såhär även utan att jag har någon som harar framför mig. Jag får helt enkelt göra det bättre nästan gång. Vilket är i Princeton om två veckor.

Ajja, nu är jag hemma igen efter ett par heta dagar i Arizona. Det har verkligen varit grymt bra där nere i södern. Jag sanknar redan poolen, värmen och möjligheten att träna i shorts och t-shirt. Men NY får väl duga för nu, även om jag inte är bästis med långa tights och långärmade tröjor.... 








Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0