PillertrillareN

Emmy var förbi här för ett tag sen... det första hon sa när hon kom in var nått i stil med "Ditt fetto! Gör du något annat än äter?!"
Jag har tydligen inte lyckats röja undan alla spår från mitt godis/frukt/nöt-ätande... Jag tror att jag äter mer här än vad jag åt hemma.

Sen så tyckte mamma Emmy att jag tuggar förmycket piller. Men jag behöver pillerna. I depend on the pills and the pills depend on me. Vi är ett. Vi är bästa vänner. Vi kan lita på varandra... Nej, det här börjar fan låta läskigt... 

Jag käkar tre olika vitamintabletter, ågot mot streptokocker samt något superpiller som jag hittade på apoteket(ska tydligen hjälpa mot slemhosta). Fan, det här kaske inte lät så jävla bra det heller... Är jag fast i pillerträsket? 



Kommentarer
Postat av: Sirran

Haha, cool bild!!!

2011-03-03 @ 05:27:17
Postat av: Micke

Tack, men jag snodde ideen fran nan annan xD

2011-03-03 @ 06:11:45
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0