Screw this, det är dags att skaffa lite muskler.



Jag börjar få lite komplex för mina muskler, måste jobba lite på det tills sommarn. Jag har tröttnat på att se ut som en sticka. För visst kan man kuta snabbt även om man har en muskel eller två? Jag tror fan det tom kan göra att jag klarar av att kuta lite snabbare, det blir ju två flugor i en smäll. Dags att köra lite styrka och dricka lite protein fifan.





Jag önskar att kvällarna kunde vara lite mer såhär även i NY; dvs varmare. Jag höll på att skriva mer underhållande, men det vore en lögn att säga att kvällarna här inte har sin charm... även om större delen av tiden består av plugg... 

Godnatt! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0