SPRING BREAK!

Äntligen. Jag fattar inte riktigt att det har gått sju veckor sedan jag kom hit, till New York. Sju veckor. Dessa veckor har flugit förbi, troligen på grund av att jag har haft något att göra hela tiden. Det är ju inte direkt svårt att hitta på något att göra här...

Men även om det har gått fort så känns det som om jag har varit här mycket längre än så. Det känns mer som om jag bor här än bara är här på semester. Vilket i och för sig är sant. Jag ska förmodligen tilbringa de komande fyra åren här. Men det känns lite kostig. Lite annorlunda. Det är ju inte direkt som det var att flytta till Sthlm, 1h 16min ifrån Sala med tåg...

Det här är nästan på andra sidan jorden, det är en ny kultur, nytt språk, nya människor, ny tränare, nya möjligheter, nya ramar, ny världsbild, nya rutiner, nya... ajja ni fattar; det mesta är nytt, och jag hade förväntat mig att det skulle ta ett tag att komma in i det. Men jag kom in i allting ganska så snabbt, och det känns som om det här är helt rätt. Än så länge.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Gleimert

HÖHÖHÖ, som att ha en dildo i röven fyra år

2011-03-12 @ 00:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0