En kväll på stan

Äntligen hemma. Fem timmar på stan i New York tar på krafterna. Macy's tog fan flera timmar att ta sig igenom (speciellt för mig som alltid har beslutsångest över om jag ska köpa svarta eller vita strumpor...) Det är typ som NK, fast större. Mycket större. Jag var ute efter ett par badshorts att ha med till Arizona, men jag hittade inga som jag gillade. Istället blev det en skjorta och en t-shirt från DKNY samt en t-shirt från Levis. 70% rea, ganska så bra. Och så letade jag på ett par flippflopp. Det kan ju behövas när man ska hänga vid poolen hela dagarna... heheheh.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

AS!

2011-03-15 @ 15:22:13
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0