Palio

Jag stoppade nyss ett helt tuggummipaket i käften. Jag måste ha glömt bort att tänka på att man ska öppna det, ta ut ett tuggummi och sedan ta av papperet från tuggummit innan man stoppar in det i munnen.

Är jag stresad? Ja, aningen.

Nästa vecka har jag religionsprov(som jag inte fattar ett skit utav), managementprov(jag verkligen hoppas att jag får tag på ett gammalt prov...) och så ska jag skriva en ressension av en bok/restaurang/eller något annat liknande event som man har upplevt. Sen har jag två grupparbeten(i management och marketing) som det kanske är dags att börja arbeta med...

Fuck me.

Hörs!



Ge mig lite sommar, ge mig lite Sverige och ge mig lite old buddies att leka med. Bara för en liten stund, please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0