Äntligen. Klar. Med. Finals.

Är det nu man springer naken runt campus, med en Budweiser(viktigt att det är just en Budweiser...) i handen och skriker "DONE WITH FINALS!!!"? Kanske hade varit värt ett försök om det inte hade spöregnat ute. Det har vart kasst väder i typ 4-5dagar nu. Fän. Tur att jag ska spendera helgen nere på stan, ska passa på att köpa lite sommarkläder innan jag beger mig hemmåt.

Jag kommer va helt ensam i helgen. De flesta åker hem, och de som är kvar ska på senior formal. Själv är jag ju freshman. 

På tal om det så ska jag kolla upp om jag kan ta sommarklasser nästa sommar, så att jag kan bli klar med det här så fort som möjligt. För även om det är kul, så är det inte så att jag vill sitta i skolbänken i hela mitt liv. Ju fortare jag blir klar, desto skönare är det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0