Om nio dagar ar jag tillbaka i kara Sveriget!

Hela dagen/kvallen/natten kommer att besta av plugg. Likasa nastkommande tva dagarna. Imorgon har jag religion prov. Pa Onsdag are Management. Sen are sommar pa riktigt!

Jag blir typ deprimerad av att lasa om religion och alla jakla konstiga grupper det finns. Senast har vi last om nan grupp som "dansar" med giftiga ormar och later ormarna bita dem, med anledningen att "Om man dor av ormgiftet sa vill Gud att man ska do." Bullshit. Stackars javlar sager jag bara. Och stackars ungar som var tvugna att vara med pa det har. Snacka om att bli hjarntvattade fran fodseln.

Ajja, jag ska fortsatta med pluggandet,

Hors!



Sahar kanner jag mig just nu. Lite halvt dackad.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

mohahah, då ska du hänga i min lägenhet!

2011-05-15 @ 20:35:19
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Micke

WOHO!

2011-05-16 @ 01:53:07
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0