Om...



Har just kollat klart på The Social Network. En riktigt bra film. Det första jag tänkte när jag såg den var "Jävla skit! Jag vill också gå på Harvard." Men jag antar att jag får nöja mig med MC...

Om jag hade trott på att man har flera liv så skulle jag nog ha satsat lite högre i mitt nästa liv. Men nu är det ju så att jag inte är religös och därmed tror jag att vi kommer förmultna, brännas eller kanske bli uppkäkade av någon sjuk människa, vem vet, och sen är vi både bortglömda och betydelselösa efter en sisådär 100år (om vi nu har turen att stanna så länge i någons minne.)

Jaja, skola är långt ifrån allt. Det hade bara vart cool att gå på Harvard.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0