Shoooot me! (or even better; the person who set off the firealarm)

Brandlarm. Klockan är 01:20AM och jag vill bara leta på den där muppen som satte igång det och strypa personen. Det här femte gången denna terminen. Det kanske inte låter så jäkla mycket. Men varje gång det händer är det mitt i natten och det tar typ en och en halv timme innan man får krypa ner i sängen igen. Och det värsta är att det aldrig brinner på riktigt, det är bara nån retard skitunge som inte kan poppa popcorn.

Imorgon äre tävling; 4*800m. Jag springer sista sträckan. Det kan bli kul! =)
På Söndag äre också tävling; 1500m och 800m. Men en timme emellan loppen. Det är fest! =)


Edit: Ok, det värsta kanske inte är att det brinner på riktigt. Det lät lite fel. Jag mena, det är ju inte bra om det brinner. Men hade det brunnit hade det i alla fall varit värt att lämna byggnaden. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0