P&L

Klockan är snart tre. På natten. Mitt hår är dränkt i öl. Min T-shirt är dränkt i öl. Hela fucking jag är dränkt i öl. Det har vart en kul kväll. Dags för en snabbdusch, sen sova. Jag har ju trotts allt ett späckat schema imorgon = 09.05am-01.15pm. Men vem bryr sig. Snart börjar finals-week. Efter den är första terminen på MC över. Gött!

Och sen så bär det nog av till Peace and Love i sommar (and to you google-translate americans, who read this(=Monica, Tessa and my two dounut-girls...) it´s a festival. A big one. A funny one. It´s a bit like Bonnaroo, but in Sweden. So it´s smaller. xD)

Hörs!


För att jag inte har något annat att bjuda på =)

Kommentarer
Postat av: älexmän

Hahah så jävla taskig:O

2011-05-09 @ 12:44:00
Postat av: Micke

haha xD schhyyyy du fick ju va med på bild! xD

2011-05-09 @ 15:46:35
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0