Yoga Plugg Träning

Bikramyoga - Yoga i 35graders värme, under 90minuter. Jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Det var sjukt. Men efteråt så kände man sig grymt lätt, och sådär "Fan vad bra jag är, jag klarade det!"

Nu blir det käk, sen plugg. Jag hatar grupparbeten btw. Men lär sig inte ett skit, och nej, man blir inte ett dugg förberedd för arbetslivet av att göra det. Det är bullshit. Det är waste of time.

Och förhoppningsvis så hinner jag klämma in en 30min jogg samt ett styrkepass nånstans. Jag måste jobba lite mer brädaN. Just nu har jag typ två jättemagrutor uppemot revenen men typ ingen på själva magen. Vad gör jag för fel!? :@

Hörs!


Tre veckor kvar. Let´s få dem överstökade så att jag kan åka hem till SWE och ha lite sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Åh, haaaatar det där jävla kuksnacket, "ni måste lära er att jobba med folk ni kanske inte alltid gillar. Hur ska ni göra på er arbetsplats? det här är JÄTTEBRA övning, man kan inte alltid få vara med den man vill vara med" HATAR

2011-05-02 @ 10:09:22
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0