JAG HATAR CSN

CSN, jag hatar CSN. Har väntat på mina peningar i över en månad nu. Och igår berättade jag det för Emmy, och hon frågar "Har du lämnat in studieförsäkran?"... VAFAN ÄR STUDIEFÖRSÄKAN OCH VARFÖR HAR INGEN PAMP PÅ CSN BERÄTTAT FÖR MIG ATT MAN SKA KRYSSA I EN JÄVLA RUTA PÅ DERAS HEMSIDA FÖR ATT MAN SKA KUNNA FÅ SIN PENGAR!11!???

 

Man blir ju lack, hur ska jag veta något som ingen har berättat om? Dom hade ju kunnat langa ett mail å sagt "du har uppgifter att fylla i på CSN.se" eller nått.. Nu kommer jag troligen få dem inom ett par dagar, vilket är najs, Black Friday närmar sig och då ska garderoben fyllas på.

 

Hörs.

 


Kommentarer
Postat av: anna

Sv: awesome! :)

2011-11-15 @ 17:46:39
URL: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0