Det ar bara regn hos mig

Det ar Onsdag, det kanns som om det ar ratt langt kvar till helg och det regnar. Egentligen borde jag kanske kanna mig deprimerad(speciellt med tanke pa allt pluggande som jag har framfor mig). Men sa ar icket fallet. Det kanns bra att vara tillbaka och typ tre av mina sex kurser tror jag kommer bli riktigt latta. Glidar-kurser helt enkelt!

Hors!


Edit:
Jag ar dock lite irriterad over att jag inte har fatt min mobil annu(jag kanske inte har berattat det? men jag rakade stoppa min gamla i tvatten...) Sa en EVO 4G ar pavag hem. Ingen supermobil, men jag har inte rad att slosa skitmkt pengar pa en mobil, 1300kr kandes lagom.

Kommentarer
Postat av: mamma

HM Hm ovanligt och inte blev vi chockade!!. Robert påstår att han vet nu att hans systers dotter 4 år behöver glasögon för hon undrade vad den snygge killen var när hon hälsade på sist.

Ha det bra!! Killen me hönsskit i huvudet hälsar. Oj nu kommer jag få det jäkligt sa Henke.

2011-09-07 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0