Så jävla kass

Jo just ja. Det hände något lite halvt pinsamt på spanskalektionen idag. Efter lektionen går jag fram till en tjej som jag har snackat med nån gång innan och ska fråga efter ISBN på hennes böcker, så att jag kan söka på dem på internet...

 

Jag: Hey! Wass up? Can i get your number?


Och hundradelen efter att orden hade ramlat ur käften på mig så kände jag hur mitt tomat-fejs blommade upp. Och hela jävla klassen trodde att jag frågade efter hennes telenummer, vilket är fullt förståligt med tanke på att det första man assosierar till när man hör "nummer" kanske inte är ett jäkla ISBN på en bok, utan snarare ett telenummer... Kände mig så jävla retard.


Ajja, jag tog numret och låtsades som om det var precis det jag ville ha. Synd bara att hon inte var en 10poängare. xD

 

Dags att sova. Hörs!

 

 

Jag och min kära lillebror i somrast. Btw så är inte sommaren över ännu, tror fan de har varit över 30grader här i NY idag. Jag svettades sönder på träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0