Det är drygt, men det är värt det.

 

Det är bra här borta. Dock har jag för mycket plugg och träning för att ha tid till annat. Och även om jag inte vill inse det så kommer det att vara såhär hela i tre månader framöver. 18credits är tydligen inte att leka med. Jag får helt enkelt se till att göra något värt av plugget; typ ta med mig matteböckerna upp i Empire State Building och räkna lite. Det skulle kunna va kul. Om det nu ens går, kan ju va värt ett försök. Allt för att komma bort ifrån det där tråkiga biblioteket, det gör en deprimerad.

 

Dags att sova,

 

Hörs!


Kommentarer
Postat av: sabina

det kommer typ upp ibland på sidan på facebook bara.. brukar komma upp för mig när jag har någon ny händelse, t ex någon skrivit på min wall, så trycker jag upp det. med andra ord: har typ ingen aning hah

2011-09-15 @ 00:18:10
URL: http://sabinaslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0