Vad jag allra helst inte vill gora just nu.

Skulle nagon komma fram till mig och saga...
"Hej, du ska gora nagot som du hatar(avskyr, foraktar, starkt ogilla, hyser stark motvilja mot, tycka mycket illa om, visar avsmak for, har vamjelse for(ja, ni fattar poangen)) och aldrig har gjort tidigare i ditt liv"
...sa skulle jag svara...
"Ok! Jag springer ett 8km langt terranglopp!"

Jag hatar terrang. Att springa tva varv runt en 400m bana ar kul. Men att bege sig ut pa en skitlang javla slinga som stracker sig 8 fucking kilometer ar inte lika kul. Nej, det ar inte kul over huvud taget. Det ar varken underhallande, exhalterande eller spannande. Det ar tortyr. Det ar sjalvdestruktivt.

Och musik ar icket tillatet. Skjut mig.

Hors.



Kommentarer
Postat av: hehehe

calm down broh, youre full on mad

2011-09-02 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0