Du är pest. Du är kolera. Du är Pollen.

Kära Pollen,


Det är jag som återigen ber dig om att lägga ner verksamheten. Jag gillar inte din attityd, ditt påträngande sätt att vara och speciellt inte de påföljder du skapar. Du får min snorproduktion att skjuta i taket, mitt huvud att värka och mina bihålor att sluta fungera. Jag hatar dig innerligt. Om du var levande så skulle jag döda dig. Om du hade kroppsdelar så skulle jag choppa upp sig i små bitar, sedan steka dig och mata dig till fåglarna. Om du hade naglar så skulle jag dra av dem med tång och gr... (Ahh, du fattar nog poängen.) Men nu är du varken eller, och det enda sättet jag kan bli av med dig på är att bränna ned vartenda jäkla träd inom 4mils avstånd eller så. Och det skulle innebära att VCP och Central Park inte längre skulle finnas. Och jag gillar verkligen dom parkerna. Så jag får väl helt enkelt stå ut med att snorta nässpray i en månad framöver och förlita mig på att du håller dig undan så gott som går.


Mvh Mikael



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0