Självförtroende eller självkänsla?

Så har det blivit helg igen, och i vanlig ordning så står det tävling på schemat. 800m närmare bestämt. Kl 19.35 ikväll. På Princetons löparbanor. Jag hoppas verkligen att jag kommer i ett hyffsat heat så att jag slipper göra grovjobbet själv, för att ha lite draghjälp de första 600metrarna är guld värt i ett 800m lopp. Och det är en invitational, vilket betyder att vem som helst inte kan va med - man måste i alla fall ha lite speed i benen för att få va med, vilket är bra. För jag är redo att komma ner på tider som jag inte har kutat på förr. Benen säger att dom kan, och hjärnan säger att den vill, så det återstår att se vad dom kan åstadkomma.

 

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0