Basket

Manhattan College trogna Cheerleaders... Milt sagt så är dom ju inte så jätte attraktiva, inte direkt vad jag hade väntat mig efter att amerikanska High School filmer har gett mig en uppfattning om att alla Cheerleaders ska vara skitsnygga(men så är inte fallet, uppenbarligen). Mindre milt sagt - jag är ju inte direkt känd för att hålla mina åsikter inom mig... - så är dom ju groteska, och tydligen så är dom framröstade till amerikas minst attraktiva cheerleaders(till deras försvar ska dock tilläggas att enbart college/universitet ingick där dock...)

 

Troget fan av MC basketball.

 

Vårat kära BB-team in action

 

Och så var T på planen igen. Kul att se!

 

 

Hörs.


Kommentarer
Postat av: mamma

HeeeeJJJJ!!!

Å du samlar poäng i smidighet bland tjejerna eller??????

2012-02-27 @ 21:05:36
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHHAAHHA!!!! Jag dör!!! Cheerleaderna!!

2012-02-29 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0