En spännande helg

Det är tävling på Lördag. Två stycken för att vara exakt. Först 1000m på förmiddagen. Därefter 9h vila, för att sedan bege mig tillbaka till the Armory(arenan) för ännu en tävling. Då är det DMR(distance medly relay = 1200m+400m+800m+1mile) som gäller. Jag ska kuta 800m. Inget speciellt med det, det som gör mig lite nervös(och jag blir aldrig nervös i vanliga fall...) är att tävlingen sänds på amerikansk TV, samt att några av de bästa lagen i landet ska vara med. Detta är min första stafett med ett lag som inte suger pänis... Ja, jag skulle snarare vilja säga att vi är ett ganska så bra lag. Och till våren så kommer vi troligen vara ett sjukt bra lag, om alla bara håller sig hela och friska.

 

Hörs.

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha!! TEAMWORK Va bra. Ingen individuellare längre eller???

2012-02-09 @ 08:54:17
Postat av: Farsan

Hygglig kommentar till Sanna, Mary & Fransson som sprang hem ett skol-SM guld åt dig!

Har du läst mailen?

2012-02-09 @ 20:24:15
Postat av: mamma o robert

Häftigt!! Vi håller tummarna. LINSLUS. Kul, nu måste du vara framför kameran och inte bakom den,du fotar mycket fina bilder.



Lycka till hälsar mamma o robert

2012-02-10 @ 16:34:04
Postat av: Mary

JAA HAALLLÅÅÅÅ!!!!! Vårat stafett lag var ju bäst. No doubt. F U.

2012-02-12 @ 01:56:33
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/
Postat av: Frasse

Ja vad fan menar du Micke !? inte ok.. Men hur gick stafetten med sen då?

2012-02-13 @ 17:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0