Hatkärlek

Jag vet inte hur det går till, men jag är hungrig jämt. En måltid stillar hungern för ett tag, men det dröjer inte länge innan den kommer krypande tillbaka (hungern alltså). Jag käkar frukost, lunch, middag och oftast ännu ett mål på kvällen när jag sitter och pluggar i kafeterian(dom har riktigt najs pastatallrikar där vaaaa!). Utöver det så får jag i mig lite drygt 10frukter per dag(eller ja, de flesta slukar jag under pluggtimmarna. Plugg = tristess = äta) dom där Naked dryckerna... Och sen slinker det väl ner en och annan godis (det är så lätt att få i sig för mycket godis när skolan bjussar på skiten...) Undanflykter undanflykter.

 

I alla fall, igår var inget undantag. Kvällen spenderades med att fixa lite cocosbollar. Jag gjorde först en sats, men det verkade lite så jag dubblade den. Och idag när jag, mindre än ett dygn senare, proppade i mig en av de sista cocosbollarna så slog det mig hur jävla mycket fett och socker jag har fått i mig enbart genom de där jävla cocosbollarna(200g smör samt 2dl socker). Ajja, det jag vill komma fram till är att jag har insett att jag tjockar i mig för mycket skit och det håller inte i längden, även om jag önskar att det gjorde det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0