Ingengorer...

Ibland ar jag riktigt glad over att jag gar Business School och inte Engineering, ikvall ar en sadan kvall. Att sitta i biblioteket och hora pa de dar nordarna nar de drar sina kassa Engineering skamt gar mig pa nerverna. Och annu varre var nar en av dom jaklarna skrek sa att det hordes i hela javla biblioteket(precis som om nagon dott); den riktiga anledningen till hans panikangest-skrik var att hans polare nollstallde hans kalkulator...

FUCKING SKJUT MIG!!! (eller snarare honom)




Idag var en san har dag; solen sken, det var relativt varmt och parken var full av manniskor. Det var en springa-utomhus-dag, men vi har en conference kvar, nu i helgen, sa det var ett banpass inne i Draddy Gymnasium som stod pa schemat. Och det borjar verkligen kannas som om formen har en positiv lutning igen (jag skulle nastan vilja saga att den ar exeptionell...) 4*400m pa 56s typ, sedan 4*200 pa 27 26 25 25s. Och det sager inte sa jakla mkt, men kanslan av att flyga fram under 200ingarna var efterlangtad. Jag hoppas att den kanslan sitter kvar nar jag entrar Boston Universitys faciliteter pa Lordag. Da ar det namligen forsok pa 800m, och jag ska till final.


Hors.

Kommentarer
Postat av: anna

din blogg är awesome!

tycker om att läsa om dina tävlingar osv. riktigt kul! lycka till på lördag! :)

2012-02-28 @ 15:34:00
URL: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0