We're the wild ones

 

Vi vann ju som sagt MAAC igår, ganska skönt. Själv så gick det inte så jäkla bra, jag tog mer poäng av vad jag skulle ha gjort "på papperet". Jag stapplade in som fyra på 1.54.00 i mitt 800m lopp, men fifan vad kasst jag sprang. Jag är inte den som låter andra löpare bitcha runt med mig när jag springer, men igår så var jag loppets största bitch. Efter en fördjävlig start så låg jag sist, och 5-10meter bakom ledaren redan efter första kurvan. Sen var det bara att slåss för att komma upp i en någorlunda bra position till slutvarvet. Ajja, ett skitlopp i alla fall. Jag klarade kvaltiden till IC4A(den största conferencen på öst kusten) i alla fall. Gött!

 

Ikväll äre Track Party. Fri dricka hela kvällen/natten för 5dollar. Ganska lockande, men nej, ska taggar ner med sånt där tills IC4A är avklarat, så det får bli filmkväll.

 

Hörs!

 

 


Kommentarer
Postat av: anna

grattis, fan va kul! :)

2012-02-19 @ 16:33:01
URL: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0