Magasinmannen

Jag köpte en prenumeration på GQ, ett magasin, typ amerikanska versionen av KING. 105kronor för ett år! Fattar inte hur det kan vara så billigt, KING tar ju typ 400kr för ett år. Ajja, i alla fall, när jag hade beställt så kom en ny sida upp med orderbekräftelsen, och under den så var det 6st andra tidningar listade... Jag klickar på en av dem av ren nyfikehet för att få lite mer info, det jag inte insåg just då var att jag gick med på att börja prenumerera på den tidningen också. ETT JÄVLA KLICK och whooop så blir jag prenumerant av ännu ett magasin. Så nu kommer jag få hem 47upplagor av The New Yorker. Jag hoppas verkligen att den levererar... 40dollar fattigare vart jag också. Fän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0