Jag tror på livet före döden.

Gårdagskvällen/natten spenderades på Sommar i Sthlm, och det var riktigt kul. Att ställa sig på dansgolvet och dansa så oseriöst man bara kan är något av det roligaste som finns. Och även fast det är så uppenbart att man bara driver så tycker folk att det är kul, det kanske inte är så jäkla vanligt att folk bjuder på sig själva på uteställen - vilket nog mest beror på att när folk går ut för att hitta ragg och då tror man att "hej jag är seriös och så jävla häftig"-attityden är vinnande, men jag kan garantera att så är icket fallet. Humor funkar överallt, även på dansgolvet.

 

Hörs.

 

 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej jag heter Mikael Röjerås och jag vägrar höra av mig när jag ska ut i sthlm även om jag vet att bland annat systrarna koskinen vill ut och parta med mig... haha

2012-06-11 @ 08:56:44
Postat av: Camilla Andersson

ååh, vill också dit!! du har så rätt, man kommer så jävla långt med humor!

2012-06-11 @ 13:31:34
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0