Jag ska inte vara loppets lilla bitch den här gången.

1500m på 3.56,17 är inte skitkasst efter att ha haft en veckas uppehåll samt spenderat en helg ett par pjäxor på fötterna. Men jag kan mer, och det ska jag bevisa imorgon, inte så mycket för någon annan som för mig själv, för mitt självförtroende behöver en liten knuff i rätt riktning innan jag går in i den kommande träningsperioden. Tre veckor utan tävling, jag hoppas verkligen det räcker för att få upp den där förlorade uthålligheten som man behöver för att komma åt de där tiderna och målen som jag stävar efter.

 

Ajja, imorgon är det 800m som gäller. Dags att sova nu.

 

Hörs!


Kommentarer
Postat av: anna

lycka till!

2012-03-17 @ 11:53:27
URL: http://schewenius.devote.se/
Postat av: mamma

Tänker på dig o lycka till!!

Hälsar Robert o mamma

2012-03-18 @ 19:41:37
Postat av: Anonym

Tänker på dig o lycka till!



Hälsar Robert o mamma.

2012-03-18 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0